Toimitusehdot

Infrapunasauna.fi -verkkokauppaa ylläpitää Saunatar Finland Oy Ltd (Y-tunnus 2393377-8).

Asiakaspalvelu
Puhelin: 050 4474 674
Sähköposti: asiakaspalvelu@infrapunasauna.fi

Tiivistelmä ehdoista:

1. Kaikki tuotteet ja hinnat löytyvät verkkohinnastostamme.

2. Tilaukset toimitetaan kuljetettavaksi pääsääntöisesti 1 - 3 työpäivän kuluessa maksetun tilauksen vastaanottamisesta. Saatavuusongelmien vuoksi joissakin tuotteissa toimitusaika voi olla pidempi, mutta tällöin asiakasta tiedotetaan. Ennakkotilauksena myytävillä tuotteilla toimitusaika voi olla jopa useita viikkoja.

2. Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat.

3. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

4. Maksutapoina ovat ennakkomaksu, Nordean e-maksu, Osuuspankin verkkomaksupainike, Sampo Pankin Verkkomaksu sekä Suomen Verkkomaksujen tarjoamat verkkopankki- ja luottokorttimaksut. Lisäksi varastolta noudettavat tilaukset on mahdollista maksaa käteisellä ja pankki- tai luottokortilla.

5. Asiakas valitsee toimitustavan tehdessään tilausta. Saunatar vastaa siitä, että toimitus vastaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa. Toimituskulu laskutetaan tilaamisen yhteydessä.

6. Jos tuotteella on takuu, tuotteen takuuaika on mainittu verkkokaupassamme. Takuukorjauksen tai varaosan toimittamisen ehtona on, että vioittunut osa toimitetaan tarkastettavaksi.

7. Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää takuuta tai virhevastuuta varten.

8. Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, on asiakkaan reklamoitava siitä välittömästi sekä kuljetusyhtiölle että Saunattarelle.

10. Kuluttajilla on ostamillaan tuotteilla 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Palautettavan tuotteen saa kasata ja kokeilla, mutta varsinaista käyttämistä ei saa aloittaa. Palautettava tuote on pakattava huolella alkuperäistä pakkausta vastaavasti.

Yksityiskohtaiset ehdot:

1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa

a) Kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

b) Yritysasiakkaana yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät osoitteesta: www.saunatar.fi/toimitusehdot.

1.3 Saunatar Finland Oy Ltd:n tilaajarekisteri on luottamuksellinen ja Saunatar Finland Oy Ltd:llä on oikeus käyttää sitä kuluttajansuojalaissa säädetyllä tavalla.

1.4 Rekisteröitynyt asiakas voi kirjautua ja tilata vanhoilla tunnuksilla. Asiakkaan tilatessa ensimmäistä kertaa hänelle luodaan tunnukset ja yhteystiedot lisätään Saunatar-asiakasrekisteriin.

1.5 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Saunatar Finland Oy Ltd:n yhteystiedot löytyvät näistä toimitusehdoista.

1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen.

1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8 Saunatar Finland Oy Ltd:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista tai jos tilausta ei muuten kyetä toimittamaan, rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9 Kaikki Saunatar Finland Oy Ltd:n myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme.

1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Saunatar Finland Oy Ltd:lle. Palautuksissa käytetään palautuslomaketta, joka löytyy Saunatar-verkkokaupan sivuilta.

1.11 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa Saunatar Finland Oy Ltd voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.12 Saunatar Finland Oy Ltd ei ole vastuussa yhteistyökumppaneiden tai valmistajien sivuilla olevista tiedoista.

1.13 Saunatar Finland Oy Ltd varaa oikeuden valikoida asiakkaansa.

2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimitusta.

2.2 Toimituskulut määritetään tilauksen vahvistamisen yhteydessä riippuen toimitustavasta sekä tilauksen painosta ja koosta.

2.3 Asiakas saa tuotteen tilaamallaan hinnalla. Katso ehto 1.11.

2.4 Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät verkkokaupassamme. Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.

2.5 Selvissä hintavirhetapauksissa Saunatar Finland Oy Ltd voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

3. Toimitus

3.1 Saunatar Finland Oy Ltd toimittaa tuotteitaan asiakkailleen keskimäärin 1 - 3 työpäivän käsittelyajalla, jos asiasta ei ole erikseen mainittu. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Kaukokiito kuljettaa lähetykset useimmille alueille 1 - 2 päivässä perille. Syrjäisimmille alueille kuljetus voi kestää viikonkin. Pyrimme ilmoittamaan, jos tuotteen käsittelyaika on enemmän kuin 3 päivää. Osalla erikoistilaus- tai uutuustuotteilla on pidempi toimitusaika. Myös ennakkotilauksena myydyissä tuotteissa toimitusaika on luonnollisesti pidempi, mutta tällöin asiasta ilmoitetaan sivuillamme.

3.2 Tavaran kuljetuksen aikana Saunatar Finland Oy Ltd:ltä asiakkaalle on Saunatar Finland Oy Ltd vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta Saunatar Finland Oy Ltd:lle on asiakas tai kuljetusyhtiö vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Kuluttajakaupassa vastuu tavaran vahingoittumisesta on Saunatar Finland Oy Ltd:llä kaikissa tapauksissa.

3.3 Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, on asiakkaan tehtävä siitä rahtikirjaan merkintä ja reklamoitava siitä välittömästi sekä kuljetusyhtiölle että Saunatar Finland Oy Ltd:lle.

3.3 Asiakkaan lähettäessä tavaraa Saunatar Finland Oy Ltd:lle esim. tuotepalautuksena on hänen säilytettävä palautusasiakirjat ja kuljetusyhtiön kuittikopio / rahtikirjan numero.

3.4 Yhden tuotteen huono saatavuus ei velvoita Saunatar Finland Oy Ltd:ta varaamaan muita samassa tilauksessa olevia tuotteita. Edellytämme, että tilauksessa heti saatavilla olevat tuotteet pitää voida toimittaa kuluttajalle viimeistään kolmen viikon kuluttua tilauksesta ja kuluttajan täytyy hyväksyä huonosti saatavilla olevan tuotteen jälkitoimitus tai tuotteen tilauksen peruuttaminen. Saunatar Finland Oy Ltd:llä on oikeus veloittaa jälkitoimituksen toimituskulut normaalisti.

3.5 Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti Kaukokiidon kuljetuksena. Tällöin Kotiovelle-toimitustapa tarkoittaa Kaukokiidon ehtojen mukaisesti tavaran toimittamista rakennuksen ulko-oven ulkopuolelle, jonka jälkeen asiakas on vastuussa tavaran vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kotiovelle tilatut infrapunasaunat toimitetaan kerrostalon ala-ovelle. Asiakkaalla on mahdollisuus halutessaan tilata Kaukokiidon kantopalvelu erikseen lisämaksusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun ennen tilaamista.

3.6 Tietyille harvinaisille erityisalueille toimitettaessa voidaan toimituksesta veloittaa erillinen lisämaksu. Tällainen alue on esimerkiksi Suomenlinna, jonne tilatuista Kotiovelle-toimituksista veloitamme Kaukokiidon lisäveloitusta vastaavan hinnan, joka on 120 euroa. Jos haluat varmistaa onko alueellasi erityishinnoittelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

4. Maksuehdot

4.1 Maksu tapahtuu käyttäen jotakin seuraavista vaihtoehdoista: ennakkomaksu, Nordean e-maksu, Osuuspankin verkkomaksupainike, Sampo Pankin Verkkomaksu sekä Suomen Verkkomaksujen tarjoamat verkkopankki- ja luottokorttimaksut. Lisäksi noudettaessa on mahdollisuus maksaa käteisellä ja pankki- tai luottokortilla.

4.1.1 Maksut Luottokunnan kautta

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, Saunatar Finland Oy Ltd toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Saunatar Finland Oy Ltd vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Suomen Verkkomaksut Oy:lle.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ylistönmäentie 26
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

4.1.2 Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa muutoin kuin Nordean, Osuuspankin ja Sampo Pankin osalta. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4.2 Suurilla yrityksillä, yhteisöillä, kunnilla ja valtiolla on mahdollisuus ostaa laskulla tietyin edellytyksin. Edellytysten täyttyessä myymme suoralla laskutuksella käyttäen maksuehtoa 14 pv netto. Tapauskohtaisesti voimme neuvotella tarkemmista ehdoista.

4.3 Laskulla myymisen ehtona on aina, että yrityksestä tai yhteisöstä on toimitettu tuorein tuloslaskelma ja tase suoraan meille, eikä maksuhäiriöitä ole. Yksityishenkilöiden ollessa kyseessä sovelletaan aina kohtaa 4.1.

4.4 Laskutusasiakkaaksi ei tarvitse hakea erikseen, vaan varmistamme luottotiedot aina jokaisen tilauksen yhteydessä. Jos et ole ostanut aikaisemmin, toimita meille aluksi työnantajan kirjallinen valtuutus oikeudesta tehdä ostoksia laskulla, jollet kuulu yrityksen johtokuntaan. Tarkistakaa sisältääkö saamanne toimitus laskun. Mikäli saamanne toimitus ei sisällä laskua ja ette saa sitä postitse viiden arkipäivän kuluessa, ottakaa yhteyttä Saunatar Finland Oy Ltd:n asiakaspalveluun.

4.5 Mikäli työnantajasi maksaa laskulla tai toimitusosoite eroaa laskutusosoitteesta, toimita tästä vapaamuotoinen valtakirja meille. Toimita valtakirja meille heti tilauksen jättämisen jälkeen, muuten tilauksen käsittely viivästyy.

4.6 Lähettämällä meille yllä määritellyt tiedot heti tilauksen jättämisen jälkeen varmistat tilauksen nopean käsittelyn.

5. Palautusoikeus

5.1 Kuluttaja-asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus lähetyksen vastaanottamisen jälkeen tai noutotilauksen noutohetkestä alkaen (mukaanlukien viikonloput ja pyhäpäivät, poislukien noutopäivä). Tuote on palautettava tai vaihdettava viimeistään 14:ttä päivää seuraavana arkipäivänä, eli jos 14. päivä on esimerkiksi lauantai, on tuote lähetettävä tai tuotava viimeistään maanantaina. Esim. jos asiakas on tilannut tuotteet 1.12 ja saanut ne 11.12, on viimeinen palautuspäivä 26.12. Koska tämä on pyhäpäivä, palautus tulee tehdä viimeistään 27.12.

5.2 Verkkokauppamyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Kuluttaja voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.

5.3 Palautusoikeus ei koske koskaan mm. avattuja kertakäyttötuotteita.

5.4 Yritysasiakkailla tuotteilla ei pääsääntöisesti ole lainkaan palautus- tai tilauksen peruutusoikeutta.

5.5 Palauttaminen on kuluttajalle maksutonta ja tapahtuu käyttäen samaa kuljetusyhtiötä ja / tai toimitustapaa, jolla tuote on alun perin toimitettu.

5.6 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on lunastettu tai noudettu kuljetusyhtiöltä, tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä, jolloin paketti on lunastettu esimerkiksi Postin tai Matkahuollon kuitin tai Kaukokiidon rahtikirjan avulla.

5.9 Jos poikkeustapauksessa Saunatar Finland Oy Ltd hyväksyy myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitetaan omia kuluja kuitenkin vähintään 25% tuotteen hinnasta.

5.10 Hyväksyttävän tuotepalautuksen määritelmät:

a) Tuote on alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman ylimääräisiä merkintöjä tai jälkiä.

b) Mukana on kopio kuitista / lähetteestä.

c) Palautus tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.

5.11 Emme lunasta maksamattomia, luottopakettilähetyksiä (palautuksia) tai mitään lähetyksiä toimittajan välillä, joka ei tuo palautusta / pakettia perille asti Saunatar Finland Oy Ltd:lle.

5.12 Saunatar Finland Oy Ltd ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli kuluttaja on pakannut tuotteen huonosti (esim. särkyvä tuote on lähetetty ilman pehmusteita). Kuljetusyhtiön aiheuttama palautuksen särkyminen on myyjän ja Saunatar Finland Oy Ltd:n vastuulla.

5.13 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut.

5.14 Puutteelliset palautukset lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

5.15 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.16 Ulkomailta tehtyjen palautusten toimituskulut joutuu asiakas maksamaan itse.

6. Takuu

6.1 Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu. Takuu on myyjän tai aikaisemman myyntiportaan vapaaehtoisesti antama lisäsitoumus. Takuun antaja vastaa siitä, että tuote toimii määräajan. Saunatar Finland Oy Ltd:n tuotteilla takuu on yleensä 6 - 36 kuukauden pituinen.

6.2 Saunatar Finland Oy Ltd vastaa vain itse antamastaan takuusta ja sanoudumme irti aina valmistajan antamista pidemmistä takuuajoista. Tarkan Saunatar Finland Oy Ltd:n, maahantuojan tai valmistajan tarjoaman takuuajan näet tuotteen kohdalta hinnastosta tai ostokuitista. Takuuaika koskee itse tuotetta ja esimerkiksi tuotteen akulla saattaa olla lyhyempi takuuaika, josta erikseen mainitaan Saunatar-verkkokaupan tuotetietojen yhteydessä tai valmistajan sivuilla.

6.3 Mikäli tuotteen valmistaja, maahantuoja tai valtuuttama huoltoliike tarjoaa tuotteelle takuun, rajoittuu Saunatar Finland Oy Ltd:n velvollisuus hoitaa tuotteen takuu aina kuluttajasuojalain 5. luvun yleisiin virhesäännöksiin.

6.5 Kaikki takuupalautukset testataan ensin ja suoritetaan odottaessa tai pikatakuuna vain lisämaksusta. Takuun edellytyksenä on tuotteen käyttäminen valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Saunatar Finland Oy Ltd voi vapautua takuuvastuusta, jos havaitaan todennäköiseksi, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta. Yhtälailla mikäli myöhemmin esimerkiksi valmistajan tai huoltoliikkeen toimesta havaitaan että tuote on rikkoutunut asiakkaan huolimattomuudesta, on Saunatar Finland Oy Ltd:llä oikeus veloittaa korjauksesta aiheutuneet kulut.

6.6 Takuu ei kata tuotteen epätarkoituksenmukaista käyttöä. Muutosten tekeminen tuotteeseen tai sen omatoiminen korjaaminen eväävät aina takuun.

6.7 Mikäli tuote on rikkoutunut jonkun kohdassa 6.5 tai 6.6 mainitun seikan johdosta, tuotepalautus palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulut.

6.8 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

6.9 Huollot suoritetaan aina Saunatar Finland Oy Ltd:n tai Saunatar Finland Oy Ltd:n valtuuttaman tahon toimesta. Paikanpäällä huoltoja ei tehdä muutoin kuin erikseen siitä sopimalla.

6.10 Emme lunasta maksamattomia, postiennakko- tai luottopakettilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Palautukset tai takuulähetykset tulee tehdä joko tuomalla tuote Saunatar Finland Oy Ltd:lle tai asiakaspalautuksena sillä kuljetusyhtiöllä, jota on alunperin käytetty tuotteen toimittamisessa asiakkaalle. Asiakaspalautukset edellä mainitulla tavalla ovat lähettäjälle ilmaisia Suomesta lähetettäessä. Muita toimitustapoja käytettäessä tai ulkomailta lähetettäessä Saunatar Finland Oy Ltd ei vastaa lähetyskuluista.

6.11 Kun asiakas lähettää Saunatar Finland Oy Ltd:lle jotain, on hänen muistettava pehmustaa paketti hyvin, pakata tuote tarvittaessa antistaattisesti ja lähettää tarvittaessa särkyvänä. Käyttämällä palautuksessa alkuperäistä paketointia ja pehmustetta, varmistetaan tuotteen perille saapuminen ehjänä. Saunatar Finland Oy Ltd ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli kuluttaja on jättänyt täysin noudattamatta pakkausvinkkejä (esim. särkyvä tuote on lähetetty ilman pehmusteita). Kuljetusyhtiön aiheuttama palautuksen särkyminen on myyjän ja Saunatar Finland Oy Ltd:n vastuulla.

6.12 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Palautus on aiheeton mm. jos tuote on ehjä, se ei ole takuu- tai palautusajan piirissä tai palautus- / takuukorjauksen määritelmä ei muuten täyty. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut, mm. korjausarviot.

6.13 Puutteellisesti takuuhuoltoon lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

6.14 Emme pääsääntöisesti hoida minkään tuotteen takuukorjausta odottaessa, vaan tuotteen takuuhuolto hoidetaan kuluttajasuojalain määrittelemässä kohtuullisessa ajassa. Takuuhuollon viivästyessä pyrimme järjestämään asiakkaalle lainatuotteen korvauksetta.

6.15 Takuukorjauksen tai varaosan toimittamisen ehtona on aina, että rikkoontunut osa toimitetaan Saunatar Finland Oy Ltd:lle tarkasteltavaksi. Olemalla Saunatar-asiakaspalveluun yhteydessä selviää mitä toimitustapaa käytetään. Yleensä käytetään Matkahuollon bussipakettia tai Kaukokiidon kuljetusta Saunatar Finland Oy Ltd:n laskuun. Asiakas vastaa siitä, että vioittunut osa tulee asianmukaisella tavalla pakattuna.

7 Muuta

7.1 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

7.2. Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla tai kirjeitse). Puhelimessa tehtyjä kaupan purkamisia tai alennuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.

7.3 Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa esitetyistä kuvista tai sisältää tai olla sisältämättä tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.